REGULAMIN SERWISU szkolenialegis.waw.pl

§ 1. Definicje

Wszelkie określenia pisane wielką literą, których znaczenie zostało zdefiniowane poniżej, należy rozumieć następująco:

  1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna korzystająca z Serwisu;

  2. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej ze Sprzedawcą niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, albo osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;

  3. Konto Klienta – dostępna dla każdego zalogowanego w Serwisie funkcjonalność Serwisu, za pomocą której Klient może wykonywać operacje związane z funkcjonowaniem w Serwisie, w szczególności w zakresie korzystania z Usług;

  4. Kurs – kurs on-line stworzony przez Sprzedawcę, udostępniony w Serwisie;

  5. Operator Finansowy – podmiot świadczący usługi płatnicze w Serwisie, umożliwiający dokonanie płatności za zamówione Usługi, którym jest: PayU;

  6. Opłata / Cena – określona przez Sprzedawcę w Serwisie należność pieniężna za Usługę świadczoną na rzecz Klienta, której wysokość uzależniona jest od wybranego przez Klienta: Kursu oraz jego okresu abonamentowego, bądź transmisji wydarzenia on-line;

  7. Polityka Prywatności – dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych oraz używania plików cookies w ramach Serwisu, dostępny pod adresem internetowym: szkolenialegis.waw.pl;

  8. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady korzystania z Serwisu, stanowiący integralną część Umowy oraz umowy o świadczenie Usług;

  9. Serwis – strona internetowa Sprzedawcy znajdująca się pod adresem internetowym: szkolenialegis.waw.pl

  10. Sprzedawca – właściciel i podmiot zarządzający Serwisem: Doradztwo i Rozwój Magdalena Oleksiuk, ul. Chodkiewicza 10/36, 02-593 Warszawa, NIP: 822-181-47-97, REGON: 388324130

adres e-mail: Magdalena.Oleksiuk@legis.waw.pl

numer telefonu: 508087446

  1. Umowa – umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem na czas nieokreślony bez jednoczesnej obecności stron na zasadach określonych w Regulaminie oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, na mocy której Sprzedawca udostępnia swoje zasoby informatyczne w celu udostępnienia Klientowi treści na indywidualne żądanie Klienta (przez wyświetlenie strony o określonym adresie URL), umożliwiających Klientowi korzystanie z Serwisu, w tym dokonywania zakupu Usług;

  2. Usługa – odpłatna usługa dostarczania treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta na zasadach określonych w Regulaminie oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, polegająca na udostępnianiu Klientowi Kursów oraz transmisji wydarzeń on-line poprzez udzielenie Klientowi dostępu do Serwisu, na którym są one zapisane, bądź transmitowane w czasie rzeczywistym.

§ 2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Regulamin określa zasady funkcjonowania Serwisu i korzystania z Usług.

  2. Klient z chwilą akceptacji Regulaminu oświadcza i potwierdza, że zapoznał się z jego treścią i wyraża zgodę na jego warunki oraz zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu.

  3. Klient z chwilą akceptacji Polityki Prywatności oświadcza i potwierdza, że zapoznał się z jej treścią i wyraża zgodę na wykorzystanie jego danych osobowych zgodnie z Polityką prywatności.

 

§ 3. OGÓLNE WARUNKI UDOSTĘPNIANIA SERWISU I ŚWIADCZENIA USŁUG

  1. Warunkiem uzyskania dostępu do funkcjonalności Serwisu, w tym korzystania z Usług jest skorzystanie z urządzenia spełniającego następujące wymagania:

  1. aktywne połączenie z Internetem pozwalające na obustronną komunikację przez protokół HTTPS;

  2. prawidłowo zainstalowana i skonfigurowana, aktualna, powszechnie używana przeglądarka internetowa z obsługą plików cookies oraz plików audio, video, .pdf;

  3. w przypadku niektórych elementów Serwisu może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, Java oraz cookies;

  4. korzystanie z Serwisu możliwe jest również poprzez niektóre rodzaje sprzętu mobilnego (telefony, tablety) przy użyciu dedykowanych aplikacji.

  1. Jeżeli przeglądarka internetowa nie posiada możliwości obsługi plików audio, video, pdf. to wymagane jest skorzystanie z urządzenia posiadającego aktualną wersję standardowego:

  1. odtwarzacza plików wideo (np. Windows Media Player);

  2. programu umożlwiającego przeglądanie plików .pdf (np. Adobe Acrobat Reader).

  1. Świadczenie Usług przez Sprzedawcę odbywa się po zawarciu Umowy.

  2. Serwis posiada następujące funkcjonalności:

  1. rejestracja i prowadzenie Konta Klienta;

  2. przeglądanie dostępnych Kursów i transmisji wydarzeń on-line;

  3. zakup Kursów i transmisji wydarzeń on-line;

  4. dostęp do zakupionych Kursów i transmisji wydarzeń on-line.

  1. Sprzedawca nie pobiera żadnych opłat związanych z rejestracją Klienta w Serwisie oraz aktywacją jego Konta Klienta.

  2. Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych w Serwisie, komentarzy, zapytań, wiadomości, w tym wiadomości e-mail.

  3. Klient zobowiązany jest korzystać z Serwisu w sposób zgodny z prawem, Regulaminem i dobrymi obyczajami, a w szczególności korzystać z Serwisu w sposób niezakłócający korzystanie z Serwisu przez pozostałych jej Klientów, nienaruszający jakichkolwiek praw, dóbr lub interesów osób trzecich, niewpływający negatywnie na Serwisu, szczególnie poprzez wykorzystanie złośliwego oprogramowania.

  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zablokowania działania Konta Klienta w przypadkach stwierdzenia łamania warunków Regulaminu lub przepisów prawa, a także działania niezgodnie z dobrymi obyczajami. W przypadku gdy Sprzedawca podejmuje decyzję, o której mowa w zdaniu pierwszym, Sprzedawca przekazuje Klientowi taką decyzję wraz z uzasadnieniem poprzez wiadomość przesłaną na adres e-mail wskazany w Koncie Klienta. W przypadku zablokowania Konta Klienta, o którym mowa w zdaniu pierwszym, Klientowi nie przysługuje refundacja opłat za niewykorzystany przez Klienta okres abonamentowy wykupionych Usług.

 

§ 4. OBOWIĄZKI I ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPRZEDAWCY.

  1. Sprzedawca zobowiązuje się do zapewnienia jak najwyższej jakości świadczonych Usług oraz do zachowania należytej staranności przy ich wykonywaniu i funkcjonowaniu Serwisu.

  2. Sprzedawca nie odpowiada za zakłócenia w funkcjonowaniu Serwisu i realizacji Usług spowodowane:

  1. problemami technicznymi bądź ograniczeniami technicznymi urządzeń, z których korzysta Klient w celu dostępu do Usług i Serwisu;

  2. nieprawidłowym funkcjonowaniem łącza internetowego Klienta;

  3. przyczynami niezależnymi od Sprzedawcy.

  1. W razie wystąpienia awarii lub zakłóceń w funkcjonowaniu Serwisu lub świadczenia Usług Sprzedawca będzie dążył do ich niezwłocznego usunięcia.

  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do czasowych przerw technicznych w działaniu Serwisu i Usług wynikających z przyczyn technicznych, w czasie których określone funkcjonalności Serwisu lub Usługi mogą być ograniczone lub niedostępne. Sprzedawca podejmie starania, aby poinformować Klientów o planowanych przerwach technicznych z odpowiednim wyprzedzeniem, na łamach Serwisu bądź w inny sposób umożliwiający dojście komunikatu do jak największej liczby Klientów.

  3. Zakres Usług lub sposób funkcjonowania Serwisu może być w każdym czasie zmieniany (rozszerzany lub ograniczany) przez Sprzedawcę. Sprzedawca będzie informował Klientów na łamach Serwisu bądź w inny sposób umożliwiający dojście komunikatu do jak największej liczby Klientów, o każdej zmianie zakresu udostępnianych funkcji.

  4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za skutki spowodowane ujawnieniem osobom trzecim przez Klienta hasła do jego Konta Klienta.

  5. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieosiągnięcie przez Klienta rezultatu, którego osiągnięcia oczekiwał w związku ze świadczeniem przez Sprzedawcę Usług, w szczególności nie gwarantuje osiągnięcia określonego celu lub realizacji celów dydaktycznych Klienta.

 

§ 5. REJESTRACJA KONTA KLIENTA.

  1. W celu uzyskania dostępu do funkcjonalności Serwisu, w tym Usług, Klient musi dokonać rejestracji Konta Klienta w Serwisie.

  2. Podanie danych wymaganych w procesie rejestracji Konta Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne do rejestracji Konta Klienta w Serwisie. W przypadku niepodania wymaganych danych, dokonanie rejestracji Konta Klienta w Serwisie i świadczenie Usług będzie niemożliwe.

  3. Klient zobowiązany jest zachować w tajemnicy hasło do swojego Konta Klienta.

  4. Hasła Kont Klientów szyfrowane są metodą, która uniemożliwia ich poznanie przez Sprzedawcę.

  5. Klient wysyłając wypełniony formularz rejestracyjny potwierdza, iż podane dane są kompletne i prawdziwe.

  6. Po prawidłowym wypełnieniu i wysłaniu formularza rejestracyjnego Klient otrzymuje na podany przez siebie adres e-mail wiadomość z prośbą o potwierdzenie rejestracji w Serwisie poprzez kliknięcie w link aktywacyjny. Z chwilą potwierdzenia rejestracji pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zawarta zostaje Umowa.

  7. W przypadku niepotwierdzenia rejestracji w Serwisie przez Klienta w ciągu 7 dni od otrzymania wiadomości e-mail z prośbą o potwierdzenie rejestracji w Serwisie, link aktywacyjny wygasa, a Konto Klienta nie zostaje zarejestrowane. Po wygaśnięciu linku aktywacyjnego, Klient może dokonać rejestracji od nowa z wykorzystaniem tego samego adresu e-mail.

  8. Rejestrację Konta Klienta w Serwisie, Sprzedawca potwierdza wiadomością e-mail.

  9. Klient, który nie jest Konsumentem, nie ma prawa do odstąpienia od Umowy.

  10. Po poprawnym wprowadzeniu na stronie logowania do Konta Klienta, swojego adresu e-mail oraz hasła, Klient otrzymuje dostęp do swojego Konta Klienta.

  11. Konsument może w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy odstąpić od Umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny, składając jednoznaczne oświadczenie w tym zakresie, np. na adres e-mail Sprzedawcy, bądź pisemnie na adres Sprzedawcy przy użyciu danych kontaktowych wskazanych w § 1 pkt 10 Regulaminu. Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy, wysłać informację dotyczącą wykonania prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy. Wzór formularza o odstąpieniu od Umowy został zawarty w Załączniku nr 1 do Regulaminu „Formularz odstąpienia od Umowy”.

  12. Klient może w każdym czasie rozwiązać Umowę, usuwając swoje Konto Klienta, poprzez złożenie odpowiedniego wniosku wysłanego na adres e-mail Sprzedawcy, bądź pisemnie na adres Sprzedawcy przy użyciu danych kontaktowych wskazanych w § 1 pkt 10 Regulaminu.

  13. Potwierdzenie usunięcia Konta Klienta następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę wiadomości, na adres e-mail wskazany w usuniętym Koncie Klienta.

  14. W przypadku rozwiązania Umowy, Klient przyjmuje do wiadomości, że nie ma prawa do zwrotu ceny Usług wykupionych i niewykorzystanych w pełni do czasu rozwiązania Umowy, co nie powoduje powstania po stronie Klienta żadnych dodatkowych roszczeń wobec Sprzedawcy.

  15. Po usunięciu Konta Klienta, Klient traci dostęp do Serwisu i informacji przekazanych lub wygenerowanych w toku korzystania z Serwisu.

§ 6. ZAMÓWIENIA, PŁATNOŚCI I ZAWARCIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG.

  1. Sprzedawca umożliwia zalogowanym Klientom składanie zamówień Usług przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

  2. Szczegółowe opisy, Ceny oraz okresy abonamentowe Kursów oraz transmisji wydarzeń on-line wskazane zostały w Serwisie.

  3. Dostęp do Usług może być ograniczony czasowo, zgodnie z informacjami zawartymi w opisie Kursu, bądź transmisji wydarzenia on-line w Serwisie, bądź nieograniczony czasowo. Sprzedawca może przewidzieć darmowy okres próbny.

  4. Złożenie zamówienia Usług polega na wybraniu poszczególnych Kursów, bądź transmisji wydarzeń on-line spośród dostępnych w Serwisie, wypełnieniu formularza zamówienia i wyborze sposobu płatności.

  5. Podanie danych wymaganych w procesie składania zamówienia Usług jest dobrowolne, ale niezbędne do złożenia zamówienia Usług. W przypadku niepodania wymaganych danych, złożenie zamówienia Usług i świadczenie Usług będzie niemożliwe.

  6. Konsument wysyłając wypełniony formularz zamówienia Usług wyraża zgodę na dostarczenie zamawianych treści cyfrowych w okolicznościach powodujących utratę prawa odstąpienia od umowy o świadczenie Usług oraz przyjmuje do wiadomości, że po dostarczeniu zamówionych treści cyfrowych, utraci prawo do odstąpienia od umowy.

  7. Potwierdzenie złożenia zamówienia Usług następuje poprzez wiadomość przesłaną przez Sprzedawcę na adres e-mail wskazany w Koncie Klienta.

  8. Po naciśnięciu przycisku „Złóż zamówienie”, bądź przycisku o podobnej treści, następuje automatyczne przekierowanie do portalu płatności elektronicznych obsługiwanego przez Operatora Finansowego, w którym Klient dokonuje płatności za zakupione Usługi za pomocą metod płatności udostępnianych przez Operatora Finansowego.

  9. Dokonanie płatności za pośrednictwem Operatora Finansowego wymaga akceptacji jego regulaminu, dostępnego do pobrania po przekierowaniu do portalu płatności elektronicznych Operatora Finansowego. Akceptacja tego regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do dokonania płatności za Usługi za pośrednictwem Operatora Finansowego.

  10. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności zamówionych Usług w terminie 3 dni od doręczenia mu potwierdzenia zakupu Usług, pod rygorem anulowania zamówienia Usług. Potwierdzenie anulowania zamówienia Usług następuje poprzez wiadomość przesłaną przez Sprzedawcę na adres e-mail wskazany w Koncie Klienta.

  11. Dokonanie płatności za zamówione Usługi jest równoznaczne z dokonaniem zakupu Usług i zawarciem pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, umowy o świadczenie Usług.

  12. Potwierdzenie zakupu Usług następuje poprzez wiadomość przesłaną przez Sprzedawcę na adres e-mail wskazany w Koncie Klienta.

  13. Klient, który nie jest Konsumentem, nie ma prawa do odstąpienia od umowy o świadczenie Usług.

  14. Udostępnienie zakupionych Usług w ramach Konta Klienta jest równoznaczne z rozpoczęciem faktycznej realizacji Usług.

  15. Ceny wskazane w Serwisie są cenami brutto, zawierającymi kwotę podatku od towarów i usług w obowiązującej stawce, chyba że Sprzedawca wyraźnie zaznaczy, iż podane przez niego Ceny są cenami netto.

  16. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Cen, wprowadzania nowych Kursów, bądź transmisji wydarzeń on-line do oferty Serwisu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian. Zmiana Cen nie stanowi zmiany Regulaminu. Nowy cennik obowiązuje z chwilą jego opublikowania w Serwisie, z zastrzeżeniem, że do umów o świadczenie Usług zawartych przed opublikowaniem nowego cennika, obowiązuje dotychczasowy cennik.

  17. W przypadku żądania Klienta wystawienia faktury za zakupione Usługi, Klient wyraża zgodę na wystawianie przez Sprzedawcę faktur i dostarczanie ich Klientowi drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany w Koncie Klienta.

  18. Zamówienia na kursy on-line realizowane są przez szkolenialegis.waw.pl z maksymalnym zaangażowaniem, aby zapewnić Klientom jak najszybszy dostęp do zakupionych kursów. Maksymalny czas realizacji zamówienia, rozumiany jako czas od momentu zaksięgowania płatności na koncie Serwisu do momentu udostępnienia Klientowi dostępu do zakupionego kursu, nie przekracza 1 dnia roboczego.

 

§ 7. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  1. Serwis oraz treści w nim zawarte, w tym utwory, znaki towarowe, bazy danych, ich wybór i zestawienie w Serwisie, podlegają ochronie przewidzianej w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 04 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2509).

  2. Kurs, bądź transmisja wydarzenia on-line może przybrać postać nagrań video, audio, prezentacji, szkoleń w czasie rzeczywistym (tzw. streaming, live webinar) lub plików .pdf.

  3. Klient zobowiązuje się wykorzystywać udostępnione mu treści i otrzymane materiały wyłącznie do celów nauki własnej i nie udostępniać ich osobom trzecim bez zgody Sprzedawcy.

  4. Klient może drukować, pobierać i zapisywać otrzymane materiały dodatkowe do użytku osobistego bez prawa do ich dalszego rozpowszechniania.

  5. Klient nie jest uprawniony do pobierania i zapisywania Kursów oraz transmisji wydarzeń on-line w formie video, audio.

  6. Z zastrzeżeniem postanowień ust. 3 – 5, zabronione jest jakiekolwiek kopiowanie, rozpowszechnianie i dokonywanie opracowań Serwisu, jego poszczególnych elementów, a także jego wyglądu jako całości, bez wyraźnej pisemnej zgody Sprzedawcy

  7. Naruszenie postanowień ust. 3 – 6 może skutkować odpowiedzialnością cywilną Klienta.

 

§ 8. REKLAMACJE

  1. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek nieprawidłowości dotyczących działania Serwisu, bądź Usług, Klient powinien skontaktować się ze Sprzedawcą za pomocą kanałów komunikacji wskazanych w Serwisie, bądź na adres e-mail Sprzedawcy: pomoc@webtolearn.pl, podając dane niezbędne do identyfikacji zaistniałego problemu.

  2. Klient może złożyć reklamację Usług na adres e-mail Sprzedawcy pomoc@webtolearn.pl lub w formie pisemnej na adres wskazany w § 1 pkt 10 Regulaminu z dopiskiem "reklamacja szkolenialegis.waw.pl", jeżeli Usługi nie są realizowane przez Sprzedawcę lub są realizowane niezgodnie z postanowieniami Regulaminu.

  3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej: opis zgłaszanych zastrzeżeń, dane kontaktowe osoby zgłaszającej reklamację, w tym dane pozwalające na weryfikację Klienta w Serwisie (login/adres e-mail), a także żądanie Klienta związane ze składaną reklamacją.

  4. Sprzedawca doręczy Klientowi odpowiedź na reklamację w terminie do 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

  5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres e-mail Klienta składającego reklamację wskazany w jego Koncie Klienta, chyba, że Klient zażąda w treści reklamacji przesłania odpowiedzi na reklamację na inny adres e-mail, bądź przesłania odpowiedzi w formie pisemnej pocztą na adres wskazany w treści reklamacji.

 

§ 9. POZASĄDOWE ROZSTRZYGANIE SPORÓW

  1. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów konsumenckich zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania Sporów opracowaną przez Komisję Europejską dostępną na stronie internetowej: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL.

  2. Konsument ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami stron internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

  1. https://polubowne.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi,6,pl.html;

  2. http://polubowne.uokik.gov.pl/rejestr,5,pl.html.

  1. W Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa Punkt kontaktowy, zwany dalej „Punktem” który udziela informacji dotyczących polubownych postępowań. Pracownicy Punktu pomagają w wypełnianiu wniosków, informują o kompetencjach i procedurach stosowanych przez instytucje, które uczestniczą w rozwiązywaniu sporów między konsumentami a przedsiębiorcami oraz informują o innych sposobach dochodzenia roszczeń konsumenckich. Informacje dotyczące kontaktu z Punktem są dostępne na stronie internetowej: https://polubowne.uokik.gov.pl/kontakt,7,pl.html.

 

§ 10. PRYWATNOŚĆ I POUFNOŚĆ

  1. Dane osobowe podane przez Klientów w miejscach do tego przeznaczonych, Serwis przetwarza zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności.

  2. Klient zobowiązany jest nie ujawniać osobom trzecim treści wiadomości otrzymywanych w ramach narzędzi udostępnionych w Serwisie, chyba że uzyskał uprzednią zgodę od nadawcy takiej wiadomości.

  3. Serwis używa plików cookies. Klient korzystając z Serwisu wyraża zgodę na wykorzystywanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki Klienta. Zasady używania plików cookies zostały określone w Polityce Prywatności.

§ 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów pomiędzy Klientami a Sprzedawcą zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.

  2. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klientów będących Konsumentami, które przysługują im na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.

  3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem, zostaje poddane sądom właściwym według przepisów powszechnie obowiązujących w Rzeczpospolitej Polskiej.

  4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

  5. Treść niniejszego Regulaminu obowiązuje od dnia 18 kwietnia 2024 r.

 

Załączniki:

  1. Wzór formularza odstąpienia od Umowy

  2. Polityka Prywatności.